Pomoč uporabnikom in reklamacija

Pomoč uporabnikom in reklamacija

V primer tehničnih težav na spletni strani  nam to sporočite na email erika@celostna-podpora.si, lahko nas tudi pokličete na telefonsko številko 030 385 028.

Reklamacija

Če ugotovite, da izdelek ni popoln oz.  se sčasoma pojavi napaka ga čimprej reklamirajte.

Kako poteka reklamacija

Izdelek pošljite na spodnji naslov podjetja. Izdelek primerno zaščitite in priložite račun in garancijski list (če obstaja) ter krajši dopis z opisom napake.

Svetujem vam, da nas najprej kontaktirate in se posvetujete z nami ali vam garancijski list krije napako, preden si ustvarite dodatne stroške pošiljanja.

V primeru obdarovanja je potrebno predati tudi navodila za uporabo, ki vam ga priložimo k izdelku

Kontakt:

Tel. št.: 030 385 028.

Email: erika@celostna-podpora.si

Naslov: AŽ – SVETOVNA POTOVANJA d.o.o., Trg osvoboditve 2, 2230 Lenart v Slovenskih Goricah

Postopek nakupa

  1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve kupoprodajne pogodbe

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun. Obstaja tudi možnost izpeljave naročila kot »gost« brez potrebne registracije.
  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;
  • izbor izdelka za nakup;
  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;
  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;
  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna. (Vse cene na spletni strani so v evrih in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Veljajo cene, ki veljajo v trenutku oddaje naročila.);
  • izbor načina dostave izdelka;
  • izbor načina plačila;
  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter
  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.
  1. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  1. vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
  2. vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;
  3. spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;
  4. odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice ter pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
  • spreminja izbrani način dostave izdelka;
  • spreminja izbrani način plačila ter
  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.
  1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

  1. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo (v primeru nakupa s plačilom po povzetju). V primeru nakupa s plačilom po predračuna trgovec najprej prejme plačilo in šele nato gre naročilo v obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

  1. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.