V primer tehničnih težav na spletni strani nam to sporočite na email erika@celostna-podpora.si, lahko nas tudi pokličete na telefonsko številko 030 385 028.
Reklamacija
Če ugotovite, da izdelek ni popoln oz. se sčasoma pojavi napaka ga čimprej reklamirajte.
Kako poteka reklamacija
Izdelek pošljite na spodnji naslov podjetja. Izdelek primerno zaščitite in priložite račun in garancijski list (če obstaja) ter krajši dopis z opisom napake.
Svetujem vam, da nas najprej kontaktirate in se posvetujete z nami ali vam garancijski list krije napako, preden si ustvarite dodatne stroške pošiljanja.
V primeru obdarovanja je potrebno predati tudi navodila za uporabo, ki vam ga priložimo k izdelku
Kontakt:
Tel. št.: 030 385 028.
Email: erika@celostna-podpora.si
Naslov: AŽ – SVETOVNA POTOVANJA d.o.o., Trg osvoboditve 2, 2230 Lenart v Slovenskih Goricah
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:
Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.
Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo (v primeru nakupa s plačilom po povzetju). V primeru nakupa s plačilom po predračuna trgovec najprej prejme plačilo in šele nato gre naročilo v obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika (kupca). V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.